Általános szerződési feltételek

Üdvözöljük Burai Eszter Éva, egyéni vállalkozó (továbbiakban: „Szolgáltató”) által üzemeltetett weboldalon. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazza a www.rwdecor.hu weboldalon (a továbbiakban: „Honlap”) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő (továbbiakban: „Ügyfél”, a Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: „Felek”) általi használatának feltételeit.

Ügyfél a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

Az Ügyfél személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezik, mely elérhető közvetlenül a főoldalról vagy a következő linken keresztül: https://rwdecor.hu/adatkezelesi_tajekoztato/

A szerződés nyelve magyar.

A Szolgáltató Honlapján feltüntetett árak Forintban értendők és tartalmazzák az ÁFÁ-t.

A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. 

Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

A megrendelési, és szállítási folyamattal kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Ügyfél a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

1. Szolgáltató adatai

  • A szolgáltató neve: Burai Eszter Éva e.v.
  • A szolgáltató székhelye: 1223 Budapest Erzsébet királyné út 18.
  • Telefonszáma: +3620 296 9280
  • Email címe: info@rwdecor.hu
  • Nyilvántartási száma: 57744232
  • Adószáma: 59695581-4791-231-01
  • Tárhely szolgáltató platform neve, székhelye, elérhetőségei: 
    Cégnév: HostingBazis Bt.
    Székhely címe: 4642 Tornyospálca Mándoki út 40.
  • Bankkártya elfogadó partner neve, címe és adószáma:
    Cégnév: OTP Mobil Kft.
    Székhely címe: 1143 Budapest, Hungária körút 17-19.
    Adószám: 24386106-2-42
  • Közösségi adószám: HU24386106
  • Számlavezető pénzintézet: K&H Bank Zrt.
  • Számlaszám: HU51 1040-1938-5052-7075-7078-1008

2. Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2022 október hónaptól hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Az Ügyfelek a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Ügyfél, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben az Ügyfél nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetőek meg. A termékekre, szállítási és egyéb díjakra vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők és tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t. A termékek ára ugyanakkor nem tartalmazza a házhozszállítás költség díját. Csomagolási és kezelési költség nem kerül felszámításra.

A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását és a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képeknél törekszünk, hogy a képek a valóságnak megfelelően mutassák be a termékeket, de ennek ellenére eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti esetleges különbözőség miatt.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árral, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

4. Rendelés menete

Az Ügyfél regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

Az Ügyfél kiválasztja a megvásárolni kívánt terméket, annak kívánt variációját, majd beállítja a szükséges darabszámot.

Ügyfél a “Hozzáadás a kosárhoz” gombbal kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Az Ügyfél bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár megtekintése” ikonra kattintva.

Amennyiben az Ügyfél további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Vásárlás folytatása” gombot.

Ha esetleg törölni szeretne egy terméket a „kuka” ikonra kattintva teheti ezt meg. A mennyiség módosítását követően automatikusan frissül a kosár tartalma. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék(ek) jellemzőit és darabszámát, majd a “Megrendelés” gombra kattintva elindítja a vásárlást.

A „Megrendelés” gombra kattintást követően megjelenő felületen az Ügyfelek számára kitöltésre kell kerüljenek a személyes, illetve szállítási adatok, melyek szükségesek a szállításhoz, illetve számlázáshoz.

Az Ügyfél ezen a felületen tudja kiválasztani a fizetési, illetve szállítási módot is.

Amennyiben az Ügyfél mindent rendben talált a megrendelésével kapcsolatosan, akkor a „Megrendelés” gombra kattintva tudja véglegesen elküldeni megrendelését a Szolgáltató részére. Ezzel megérti és elfogadja, hogy a megrendelése fizetési kötelezettséggel jár, illetve elfogadja az áruház jelen ÁSZF-jét.

5. Szállítási módok és költségek

A GLS csomagküldő szolgáltatásaival:

  • Házhoz Kézbesítés 2290 Ft/ csomag

     

     

A GLS a küldeményt maximum két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.

  • A termékek személyes átvételére Budapesten, előre egyeztetett helyszínen és időpontban van lehetőség.
  • Ingyenes házhoz szállítás 25.000 Ft feletti megrendelés esetén
  • Jelenleg csak Magyarországon belül szállítjuk ki termékeinket.

     

     

A Szolgáltató online számlát állít ki az Ügyfél részére az általa megadott adatokkal és elküldi az Ügyfél által megadott email címre.

Az Ügyfél köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el! A csomagok a GLS csomagküldő szolgáltatásával kerülnek kézbesítésre munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban.

6. Fizetési mód

Bankkártyás fizetés a Stripe biztonságos rendszerén keresztül, közvetlen banki átutalás vagy utánvétes fizetés.

7. Ajánlati kötöttségek, visszaigazolás

A Szolgáltató automatikus visszaigazoló e-mailt küld az Ügyfél részére, mely tartalmazza az Ügyfél által a vásárlást, illetve a megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékek mennyiségét, a termékek árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Amennyiben az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Ügyfélszolgálati telefonszámunkon, vagy központi e-mail címünkön (info@rwdecor.hu) van lehetőség.

E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Ügyfél között.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Abban az esetben, amennyiben a rendelést Szolgáltató mégsem tudja a rendelésben feltüntetett mennyiségben teljesíteni, úgy Szolgáltató módosítja a rendelésben szereplő tételek mennyiségét az elérhető mennyiségre és erről Ügyfelet e-mailben és/vagy telefonon értesíti. Az így módosított rendelés mindaddig nem lép érvénybe, míg Ügyfél az erről a változásról kapott e-mailt vissza nem igazolja. Amennyiben Ügyfél a módosításra 48 órán belül nem reagál, a rendelés törlésre kerül.

8. Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje 3-7 munkanap.

9. Elállási jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében az Ügyfél a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől és visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie. A termék visszaküldését a GLS szolgáltatásával tudja megtenni. A visszatérítés, a fizetés során használt bankkártyára történik.  Meg kell fizetned az áruk visszaküldésének közvetlen költségét, 2290 Ft-ot, melyet a visszatérítésnél automatikusan levonunk az összegből. Az elállási jog gyakorlása esetén az Ügyfél a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli! Bővebb információt a visszaküldéssel kapcsolatban a visszaküldési szabályzatunkban találsz.

Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a Szolgáltató nem köteles a termék teljes összegét megtéríteni abban az esetben, ha a nem rendeltetésszerű használatból adódóan a termék megsérült, hiányossá vagy egyéb módon értékcsökkentté vált, ugyanakkor az Ügyfél kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének nem megfelelő kezelése miatt következett be.

Ügyfél írásban kinyilvánított elállása/felmondása után számítva, köteles az árukat késedelem nélkül, de legfeljebb 14 napon belül visszaküldeni.

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a teljes a termékekért kifizetett összeget az Ügyfél részére.

10. Jótállás, szavatosság

Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet az Ügyfél a kellékszavatossági jogával?

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg az Ügyfelet a kellékszavatossági igénye alapján?

Ügyfél– választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban az Ügyfél viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti az Ügyfél a kellékszavatossági igényét?

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Az Ügyfél a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet az Ügyfél a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ügyfél – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg az Ügyfelet a termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti az Ügyfél a termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Ügyfélnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Milyen esetben élhet a fogyasztó a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha az Ügyfél fogyasztónak minősül.

Az Ügyfelet milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Jótállási igénye alapján a jogosult választása szerint

  • kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
  • az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (…) nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásából/avulásból származó károkért.

Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

10. A szavatossági igény esetén történő eljárás

  • A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
  • A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
  • A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
  • A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
  • Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
  • A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
  • A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

11. Vegyes rendelkezések

  • Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
  • Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
  • Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
  • Szolgáltató és Ügyfél vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

12. Panaszkezelés rendje

Webshopunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben az Ügyfélnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát telefonon vagy az info@rwdecor.hu e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Célunk, hogy minden panaszt a lehető leggyorsabban és legbékésebben rendezni tudjunk!

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 7 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu